30 listopada 2013

Dieta Oxy. Ile schudłam po 21 dniach? ( http://www.dietaoxy.pl/ )








Nowa dieta OXY: Miłośniczki diet maja nowy HIT.
To nowa dieta proteinowa OXY, która przebojem wdarła się na polski rynek i w pierwszym tygodniu sprzedaży
zajęła 3 miejsce w rankingu diet..

  Niewiarygodne pomyślałam, czy warto ją kupić?






Pierwszy tydzień jej twórcy określają na swojej internetowej stronie jako tzw. Fat Burning, czyli okres intensywnej stymulacji i szybkiego spalania tkanki tłuszczowej. W pierwszym tygodniu diety jadłospis składa się przede wszystkim z posiłków zawierających białko zwierzęce.




W drugim tygodniu do diety włączane jest białko roślinne. Prawidłowy stosunek białka roślinnego do zwierzęcego według twórców diety powinien wynosić 50:50.




Trzeci tydzień to tzw. etap Ballance - pomimo stabilizacji,twierdzą autorzy diety, nadal chudniesz! Na tym etapie, przekonują, zawartość węglowodanów, białek i tłuszczów jest odpowiednia w stosunku do norm zalecanych przez Instytut Żywności i Żywienia. Zawartość białka stanowi 15-20% ogólnej wartości energetycznej diety, a jego ilość waha się w granicach 65-70 g.




JA NAPRAWDĘ JĄ WYPRÓBOWAŁAM!!








Jeżeli w ciągu 3 tygodni stosowania OXY nie będę zadowolona z jej efektów, w ciągu 31 dni zwrócą nam pieniądze. Wystarczy wypełnić odpowiedni formularz.*
Dajemy Tobie 100% Gwarancji Efektów, ponieważ wiemy, że Dieta OXY to najlepsza dieta białkowa na rynku.







ILE SCHUDŁAM?

4 KG


Niestety, nie ma cudownych diet, choć każdy chciałby bez wysiłku schudnąć i potem utrzymać bez wysiłku wagę.Tak się nie da. Nawet jak w trzy tygodnie schudniemy, efekt jo-jo, czyli ponowne przytycie, jest murowany. Żeby trwale schudnąć, należy na stałe zmienić styl życia. Jeść mniej i zdrowiej oraz więcej się ruszać. Niestety, nie ma innej drogi. Ale takie diety jak OXY będą się pojawiać, bo odwiecznym pragnieniem ludzi z nadwagą i otyłością jest pomęczyć się krótko, dwa+trzy tygodnie, a potem robić to, co wcześniej, czyli się objadać. Przede wszystkim trzeba być sumiennym, wzmożyć wysiłek fizyczny i być wytrwałym w swym postanowieniu.  
Od 21 dni jestem na diecie OXY ,powiem szczerze ze jest ok ,w sumie nie chodze glodna bardzo pasuje mi wlasnie to ze mozna jesc duzo warzyw .No dziasiaj mam 22 dzien, waże się raz w tygodniu. Do tej pory zrzuciłam 4 kg. Może nie jest do efektowny wynik, ale przy mojej zabieganej pracy, ciągłym stresie i wielu niedospanych wieczorach przez ciągłe wizaże(miłe to;p) i tak się cieszę ,że jest jakiś efekt. Na ten okres wyrzekłam się słodyczy, przed zastosowaniem diety był tylko jeden dzień w tygodniu w którym brałam jakąkolwiek słodkość do buzi. Teraz spokojnie przyzwyczajam się do stanu w którym aktualnie jestem, stan można nazwać dietowym. Narzeczony troszkę mnie pilnuje w tym moim nowym trybie, też stosuje dietę narazie ubyło mu 2 kg, ale zawsze to coś;p... Dodatkowo do diety dodałam codziennie poskoki na skakance (110 podksoków), zwłaszcza ,że w ostatnim czasie nie mam za bardzo czasu chodzić  na siłownie. Jednakże idzie adwent i soboty bedą wolniejsze niż zwykle. Komentarze o dietach ogólnie dostępnych generalnie rozumiem bo w pisemkach jest tyle durnych diet, że stajemy się alergiczni na każdą kolejną ale ja akurat lubię sobie jako ciekawostkę sprawdzić o co chodzi z nowinkami. Nie jest uciążliwa dla organizmu tak jak Dukan - jest więcej zielonego i różne fajne pomysły na dania, a jednocześnie jest skuteczna - wiem po sobie. Jestem na diecie OXY już od kilku tygodni, dodatkowo regularnie ćwiczę na skakance i bardzo mi to bardzo odpowiada. Warto nawet przetestować tą dietę dla samego siebie, sprawdzić czy da ona nam jakiś efekt.




Dietę można zakupić na 21 dni, przez ten okres zauważy się na pewno efekty. Jeśli ich nie będzie można po prostu ją z tym 21 dniem zakończyć. Wbrew pozorom trzymanie się mądrych zasad żywieniowych, to jedno z naprawdę lepszych rozwiązań, kiedy ludzkość zastanawia się nad tym jak przywrócić ciału zdolność do osiągania dużej amplitudy w wykonywanych ruchach oraz  znaleźć taki plan żywieniowy, który sprawi nam przyjemność. Diety proteinowe są oparte głownie na białku, ale specyfika OXY, to wyjątkowo smaczne dania i proste w przyrządzeniu tak jak shake'a z żurawiną i otrębami. Oba składniki zapewniają pobudzenie organizmu do zdrowego i intensywnego trawienia.
Chcesz zapoznać się z całym jadłospisem diety OXY?

Odwiedź stronę: http://www.dietaoxy.pl/



A tutaj gratis dla Was, wypróbujcie smakowity shake żurawinowy:


Przepis na SHAKE ŻURAWINOWY z otrębami

Potrzebne nam będzie:

Żurawina suszona 2 łyżki 30 g
Otręby owsiane 2 łyżki 20 g
Kefir naturalny 1 szklanka 200 ml



1. Do wysokiego naczynia nalać 100-200 ml kefiru.
2 Wrzucić żurawinę i otręby.



3 Zmiksować z kefirem przy użyciu blendera na wysokich
obrotach lub też mikserem (miksować dłużej) 


4 Można wstawić do lodówki na około 30 min.




A wy macie jakieś doświadczenia z dietami, może wypróbowaliście  już dietę OXY?
jakie są wasze wrażenia? :)




* post napisany dnia 29.11. , zostanie opublikowany automatycznie 30.11.2013



Brak komentarzy: