29 listopada 2013

Recenzja odżywki do rzęs REALASH www.realash.pl (wzrost, zagęszczenie, wzmocnienie) - efekty po 4 tygodniach.


Cześć dziewczyny!


Dzisiaj troche pisania , gdyż podjełam się zrecenzowania odżywki do rzęs RELASH Eyelash Enhancer. Sumiennie od dnia otrzymania odżywki robiłam kreskę na powiekach (tak jak zwykłym eyelinerem). Przez pierwsze 2 tygodnie prawe oko łzawiło mi niemiłosiernie, jednakże starałam się nie rozmazywać (czułam chyba taki efekt pobudzenia cebulki włosów).





REALASH został poddany rygorystycznym badaniom w niezależnych instytutach badawczych, które potwierdziły, że substancje aktywne zawarte w formule wydłużają fazę wzrostu rzęs oraz hamują proces ich wypadania. Wyniki testów z udziałem grupy kobiet w wieku 18-75 lat są następujące:

Ponad 98% badanych zobaczyło znaczną poprawę wyglądu rzęs już po 14 dniach stosowania

Ponad 92% zauważyło, że rzęsy stały się znacznie dłuższe, gęstsze i mocniejsze w ciągu 8 tygodni

Ponad 94% doceniło REALASH za łatwość aplikacji




Aplikacja jest banalnie prosta. Wygodnym, delikatnym pędzelkiem malujemy na czystej powiece kreskę, dokładnie taką jakbyśmy chciały malować ją eyelinerem. Produkt nie może dostać się do oka. Nie ma też sensu dawać podwójnej dawki, nie przyśpieszy to wzrostu rzęs. Wszystko musi mieć swój czas. REALASH jest przeznaczony dla kobiet, które mają krótkie rzęsy, cienkie lub osłabione, a także dla osób po chemioterapii. W badaniach 98% osób już po 14 dniach zauważyło pierwsze efekty, jestem niesamowicie ciekawa, czy ja znajdę się w większości czy w mniejszości.


Efekty  :

Rzęsy stan październik 2013 


- długie

- widoczne ubytki w rzęsach

- rzęsy nie czują się najlepiej, pojaśniały, zrobiły się cieńsze i mniej elastyczne poprzez regularne stosowanie tuszu do rzęs


Czas więc na działanie. Po raz pierwszy do akcji przystąpił produkt profesjonalny. REALASH .

...Zdj. przed i po...



EFEKTY:

Rzęsy stały się gęstsze o 10% i mocniejsze!





MOJA OPINIA:

Z przymrużeniem oka traktowałam opinie o jej skuteczności, bo trudno jest uwierzyć w obiecywane przez producenta efekty przetestowałam chyba bardziej z ciekawosci. Pierwsze efekty zauważyłam już po ok.2 tygodniach stosowania. Po około miesiącu stosowania, z jednego oka drastycznie wypadły mi rzęsy. Miałam bardzo duże przerwy i luki, co dość mocno mnie zaniepokoiło. Jednakże powoli wszystko wróciło do normy. 
Widać ,że rzęski lekko się zagęściły i przede wszystkim wzmocniły. Nie widać spektakularnych efektów po tak krótkim okresie stosowania, ale najważiejsze ,że są.
Z pewnością po dłuższym stosowaniu będzie widać większe efekty, te 10% myślę ,że zostało osiągnięte. 
Marzę o jeszcze gęsciejszych rzęsach.

Mam nadzieje ,że Realash mi w tym pomorze. 
Zobaczymy za kilka miesięcy:)

Odżywkę można zakupić TUTAJ









Brak komentarzy: