19 kwietnia 2012

PIELĘGNACJA TWARZY - PEELING Soraya

PIELĘGNACJA TWARZY

OCZYSZCZANIE

PEELING MORELOWY BEAUTY THERAPY SORAYA
CERA TŁUSTA I TRĄDZIKOWA
Peeling jest podstawą oczyszczania twarzy, złuszcza naskórek, może być stosowany w leczeniu rozstępów i skóry zniszczonej słońcem. 
Za pomocą takiego zabiegu leczymy skórę trądzikową, łojotokową, ze zrogowaceniem i zniszczonej działaniem słońca. 
Peelingi dzielimy na:
* mechaniczny
* fizyczny
* chemiczny
FIZYCZNY 

Wykonuje się go w profesjonalnych salonach poprzez wykonanie peelingu laserem.


CHEMICZNY

Używa się do tego celu rożnych substancji chemicznych.


i w końcu MECHANICZNY - który każda z Nas może wykonać na sobie w zaciszu domowym. Peeling mechaniczny polega na kontrolowanym ścieraniu naskórka poprzez rożnego rodzaju produkty peelingujące.

Przedstawiam Wam peeling ,który urzekł Moje klientki a mnie zachwycił do granic możliwości. 
SORAYA Morelowy Peeling Antybakteryjny dla cery tłustej i trądzikowej. 



      PRODUCENT OBIECUJE NAM:

         OPAKOWANIE:

 - wygodne i poręczne zamknięcie
- jedynie wiekszym problemem jest gdy peeling zmierza ku końcowi, wtedy rozcina się opakowanie i wygrzebuje to co tam w zakamarkach pozostało (tego peelingu nie wolno marnować)
- stojąca tuba z miękkiego plastiku

KONSYSTENCJA:

- przyjemna,
-  kremowa z wyczuwalnymi drobinkami ,których jest całkiem sporo dzięki czemu jego działanie tak zachwyca




SKŁAD:

Aqua, Juglans Regia (Walnut) Shell Powder, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Salicylic Acid, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, PEG-100 Stearate, Triethanoloamine, Polysorbate 60, Cocamidopropyl Betaine, Cetyl Acetate, Acetylated Lanolin Alcohol, Titanium Dioxide, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Sorbitol, Propylene Glycol, Carbomer, DMDM Hydantoin, Methylaparaben, Propylparaben, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Isoeugenol, Limonene, Linalool.

 CENA:

12 - 15 zł /150ml




Trafiłam na niego całkiem przypadkiem szukając w swoim mieście peelingu marki St. Ives ,który też bardzo lubiłam i nie znalazłam go.
Markę St. Ives  zastąpiła Soraya. 
Podobno peeling marki St. Ives został przejęty przez Soraya.



MOJA OPINIA

PLUSY:
- wyrównuje koloryt
- delikatnie oczyszcza twarz
- nie ściąga skóry
- rozjaśnia i normalizuje przebarwienia
- matuje
- odświeża
- wygładza "jak skóra u niemowlęcia"
- świetnie radzi sobie z martwym naskórkiem dzieki zawartym w nim mikrogranulkom  
- skóra mega gładka i miła w dotyku
- jak najbardziej polecanym osobom o tłustej cerze i trądzikowej
 - rewelacyjna cena w porównaniu do jakości i wydajności
- nie wysusza twarzy
- kiedy pierwszy raz go użyłam nie mogłam oderwać swojej dłoni od twarzy tak ją gładziłam
Peelingu używam 4 - 5 razy w tygodniu inaczej niż jest napisane na opakowaniu, nie zauwazyłam żadnego podraznienia skóry a wręcz przeciwnie znalazłam same pozytywy moja skóra czuje się świeższa i zdrowsza. Nakładam peeling na mokra i suchą skórę, gdy nakładam na suchą czuje jakby jego działanie zwiększało się. 





MINUSY:


- nie zauwazyłam poprawy w cerze jesli chodzi o niwelowanie trądziku na twarzy

    - tubka utrudnia troche wydobywanie peelingu



Praktycznie tych minusów jakby nie ma, gdyż peeling ma za zadanie oczyszczać skóre ze starego naskórka a nie dotrądzikowywać twarz bo są od tego inne produkty.
Jednym słowem:

JEST ŚWIETNY!

  MÓJ HIT!

                                        
 OCENA: 9/10

Brak komentarzy: