15 kwietnia 2012



Witam serdecznie.

Rozpoczynam blogowanie - dzień pierwszy. 

                Mam na imię Ewelina jestem kosmetykomaniaczką oraz makeupomaniaczką. Każdy kto mnie zna, wie jaką osobą jestem: pogodną, radosną i właśnie w te cechy zazwyczaj ubieram swoje oczy.  Zaczęło się od jednej paletki cieni, tuszu do rzęs i błyszczyka. Na chwilę obecną nie mieszczę moich kosmetyków w żadnej z półek czy kuferku.
           Przygodę z makijażem rozpoczęłam dość szybko w wieku 17 lat , od tamtej pory interesuję się wszystkim co związane jest z kosmetologią. Jednakże dość późno zrozumiałam co naprawdę chcę w życiu robić i w wieku 23 lat odnalazłam nie tylko swoją pasję życiową ,ale także sposób na życie.
           W dzisiejszych czasach gdzie życie nie daje satysfakcji z pracy, naprawdę cudownie jest robić to co się uwielbia. Ja osobiście czuje się wspaniale gdy robię makijaże na innej osobie, to uczucie kiedy każdy ruch pędzlem zmienia człowieka nadając mu " innego charakterku" ,którego brakowało przed jego wykonaniem. 
Na moim blogu znajdziecie turtiole, metamorfozy, recenzje kosmetyków oraz trochę mody - jednym słowem BEUTYLAND.







Brak komentarzy: