11 czerwca 2012

11/06/2012 Violet and orange - makijaż palcem malowany


Jak wiadomo w każdym makijażu potrzebny jest pędzel, czy to do pudru czy do nakładania cieni. A gdy przypadkiem nie zabierzemy ich ze sobą a nadchodzi wieczorne wyjście, poranne zaspanie i pośpiech zostają nam do dyspozycji nasze palce.  Brak profesjonalnych akcesorii nie oznacza braku makijażu, kilka prostych ruchów, cienie pomogą nam w jego wykonaniu.  

Makijaż ten śmiało może być również alternatywą dla osób nieumiejących posługiwać się pędzlami.


Przygotowujemy twarz do nałożenia makijażu: 

1. Nakładamy baze pod makijaż (Lirene) - całymi -dłońmi.

2. Następnie nakładamy podkład (Revlon Color Stay) - całymi dłońmi, po czym przykładamy ręce do twarzy by pod wpływem ciepła zebrać ich nadmiar , kolejno korektor - użyj palca serdecznego (Meybelline Mineral Power) w miejsca zasinione i pod oczy.




3. Twarz konturujemy bronzerem - nakładająć na palce: wskazujący i środkowy  - mocno rozcieramy  (MAC Style Warrior).

4. Przed nałożeniem cieni użyłam bazy (Lumene) - palec wskazujący , wyczesałam brwi szczoteczką i podkreśliłam (paletką do brwi Oriflame ) - pędzelkiem dołaczonym do opakowania .


MAKIJAŻ OKA 

1. Na całą powiekę ruchomą nakładam biały perłowy cień np. MAC White Frost -palec wskazujący.




2. Mniej więcej od środka powieki w kierunku zewnętrznego kącika nakładam pomarańczowy cień np. Sleek Curaco - palec wskazujący.



3. Nakładam fioletowy cień (Sleek Curacao) na zewnętrzny kącik oka wyciągając cień na zewnątrz i w załamanie ruchomej powieki idąc ku górze, nie wychodząc po za linie (gdzie eyelinerem będzie podkreślone oko na całej długości powieki) - palec serdeczny.



4. Czarnym eyelinerem rysujemy kreskę od zewnętrznej do wewnętrznej części powieki.
 Rysując minimalną kreskę na górnej powiece-  można przy tym zagęścić  rzęsy .


5. Tuszujemy dwukrotnie rzęsy niebieskim tuszem (MAC zoom lash mascara) Recenzja-kliknij zarówno dolne jak i górne, dzięki czemu kolorowy odcień tuszu będzie bardziej widoczny. Pomalowanie ich dwa razy zdają się być dłuższe i gęstsze. Przed drugim malowaniem zaczekaj minutę, aż tusz wyschnie.

 
6. Usta podkreślamy pomadką np. Hello Kitty: Nice to be Nice
 - palec wskazujący.  Nadmiar pomadki usuwam, wkładając kciuk do buzi i energicznie go wyciągając. Zamiast pomadki można użyć błyszczyka, który ma tę przewagę nad szminką, że można się nim pomalować nawet w biegu, bez lustra.Gdy chcesz dodać ustom barwy, wetrzyj pod błyszczyk trochę różowej szminki.


7. Fiskujemy makijaż Fixerem w sprayu Kryolan.




OPEN EYES



CLOSE EYES


Czas wykonania makijażu : 15 minut



Wykonanie makijażu palcami nie jest trudne, może się wydawać ,że taki makijaż jest nie profesjonalny lecz taki nie jest. W domowym zaciszu każda z pań może wykonać makijaż wedle upodobania, czy to palcami czy pędzlami na pewno makijaż będzie wykonany ekspresowo.  Posiadając ponad 50 pędzli do każdego makijażu używam innego,  tak samo jest  palcami. Dłonie są najszybsze i najsprawniejsze. Ogrzany ich ciepłem kosmetyk znacznie lepiej łączy się ze skórą. Dlatego podkłady, cienie, róże jak najbardziej można nakładać opuszkami palców.









19 komentarzy:

Anonimowy pisze...

akcesoriów nie akcesorii, poza tym makijaz jak na malowany palcem calkiem ok

sleppinthebeath.blospot.com pisze...

Nie jestem za tym by makijaż wykonywać palcem, ale gdybym zapomniała pędzli to z pewnością Moje palce poszły by w ruch. Wcale nie widać ,że makijaż wykonany jest palcami - precyzyjnie i nieprzesadnie! Bardzo mi się podoba!

treasuerinthedarden@gmail.com pisze...

Nice Nice Nice! I like your make up !

Anonimowy pisze...

Moja Makijażystka jak zwykle ma świetne pomysłowe makijaże.
Pozdrawiam
Alicja Modzelewska

Nikita06 pisze...

Ostatno też zaczełam nakładać podkład palcem, cienie jednak wolę pędzelkiem, ewentualnie
pacynką jeśli o cieniach mowa:).
Oczy podkreślone lecz usta leciutko, prawie niewidoczna szminka. Czy pomadka hello kitty nice to be nice jest taki niewidoczny, czy usta zostały tylko lekko muśnięte? Cudowny kolor, choć prawie go nie widać.

Pati pisze...

Mam pytanie, jaki posiadasz odcień Meybelline? Bo też używam Revlonu 180, chcę zamówić Meybelline na allegro i zastanawiam się nad odpowiednim odcieniem.

Z góry dziękuję za Twoją odpowiedź:)

xdamnxdamnx pisze...

Ten tusz z M.A.C'a zachęca, bardzo wyrazisty kolorek!

Evelinebeautyland pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Evelinebeautyland pisze...

Nikita 06 - odcień szminki Hello Kitty, jest bardziej wyrazisty jak nałożymy bezpośrednio na usta. Wiadomo opuszkiem palców usta nie są za mocno podkreślone.

Pati - odcień korektora Mineral Power marki Meybelline to w zależności od jego dostępności na allegro to: FAIR LIGHT 1-0 lub IVORY LIGHT 2-3 (na allegro cena ich waha się od 5 zł do 15zł - a w sklepie koszt jego zakupu to ponad 30zł. Chociaż i teraz zauważyłam małą dostępność tych odcieni na allegro co mnie niemiłosiernie niepokoi.

Dziękuje Paniom za komentarze:)

Pozdrawiam serdecznie evelinebeautyland

Kate pisze...

Wspaniały makijaż mimo ,że palcem malowany!:D

Anonimowy pisze...

wyglada jakbys miala podbite oczy, poza tym jakos trudno mi uwierzyc, ze zrobilas ten makijaz palcami

Evelinebeautyland pisze...

Fioletowy cień nie każdemu się podoba,JA akurat lubie. I nie jestem zdania ,że oczy wyglądają na pobite. Jeśli tak trudno uwierzyć ,że makijaż wykonałam w całości palcami, uwzględniając Panią Anonimowaą i jej niedowierzanie to trudno się mówi :).

Pozdrawiam evelinebeautyland

starinthenight pisze...

Jak ktoś ma wprawę w palcach to taki makijaż to pestka. Mi się bardzo podoba!

Anonimowy pisze...

z gory zalozylas ze Pani Anonimowa, a tu zonk- jestem Panem Anonimowym. Pozdrowionka kolezanko po fachu!!!

OLAKORALIKIMODULOWE@pinger.pl pisze...

Elo Panie Anonimowy pewnie wielki znawca się znalazł co makijaży nie uznaje. Mi się bardzo podoba, makijaż zajebiście wykonany a do tego bez pędzli - MEGA!:D:D

Evelinebeautyland pisze...

Rozumiem:)

Pozdrawiam wszystkich:) evelinebeautyland

FashionChina pisze...

Fantastic! Your eyes - amazing!

Anonimowy pisze...

UBÓSTWIAM TAKIE KOLORY! SUPER DOPASOWANE!!

Stuffflove pisze...

so lovely you are, honey <3