26 czerwca 2012

26/06/2012 Nowe buty - jacenty007z oraz makijaż yellow & blue

Jak miło jest wrócić do domu po ciężkim dniu i zobaczyć coś tak cudownego w swoim domu. O takich koturnach marzy każda kobieta. Nic nie sprawiło mi takiej radości jak znalezienie dla nich miejsca w mojej delikatnie przepełnionej garderobie. 
Te przecudowne buciki otrzymałam od użytkownika allegro : jacenty007z, na którego aukcjach przedmioty są zawsze na wysokim poziomie i w przystępnych cenach. Muszę jeszcze dodać, że w/w użytkownik od dłuższego czasu jest moim ulubionym sprzedawcą.



Od kiedy kupuję u tego sprzedawcy - zawsze mogę liczyć na profesjonalne podejście do klienta i szybką, bezproblemową obsługę po sprzedaży. Buty przedstawione na zdjęciu są dopasowane do mojej stopy, a ich naturalne pastele wprost mnie urzekły. Polecam zakupy u tego użytkownika. Oprócz obuwia kupicie u niego wszelkie niezbędne dodatki dla każdej kobiety, która chce być modna i czuć się wygodnie oraz komfortowo.


Jacenty007z

klik


    Już nie długo stworzę do nich stylizacje "3 w 1" : makijaż, paznokcie i stylizacja w jednym poście. Wkrótce również filmiki z makijażowymi tutorialami, muszę jedynie znaleźć czas na ich wykonanie. Tymczasem dzisiaj kolejny makijaż wykonany na sobie. Już wkrótce zapraszam na profesjonalne metamorfozy wykonywane na chętnych modelkach.


MAKIJAŻ YELLOW & BLUE

Czy niebieski i żółty mogą iść w parze ?? W dzisiejszym makijażu kolorowe nawiązanie  do naszego pięknego polskiego lata. Z tymi kolorami żadne deszcze czy wiatry nie są mi straszne. Makijaż wykonany cieniami z paletki Sleeka: Acid. Kolory z w/w palety tak mnie urzekły ,że już nie mogę doczekać kolejnych cieni Sleek.














Cienie użyte do makijażu:

Nr 3,6,12

Na sucho pigmentacja w/w cieni nie jest wspaniała.
 Wiadomo jednak ,ze bez bazy pod powiekę ani rusz tak więc rzadko kto nakłada cienie bez niczego. Porównując nakładanie cieni na mokro i na sucho - kolory są zupełnie inne, inaczej się trzymają a najważniejsze pigmentacja ewidentnie ulega zmianie. W tej paletce nie spełniły moich oczekiwań: biel i czerń ,które są słabo napigmentowanie i trzeba naprawdę nałożyć sporą ilość cienia by były bardziej widoczne. Całość jest naprawdę wartościowa, pojedynczo nie jest tak "kolorowo". Jednakże gama kolorystyczna jest naprawdę wspaniała i pasuje do każdego makijażu.





TWARZ


1. Baza pod makijaż Lirene


2. Korektor do twarzy Mac




3. Puder matujący w kamieniu z jedwabiem Eveline




4. Róż do policzków honour MAC








5. Szminka Golden Rose nr 57







Oczy

1. Baza pod cienie Ingrid
2. Eyeliner Ingrid
3. Tusz do rzęs Meybelline
4. Cienie do brwi Oriflame
5. Cienie Acid: niebieski, żółty i czarny.








Zapraszam również na  stronę www.thomastrade.pl



7 komentarzy:

sziliszu pisze...

Nie wiedziałam ,że na allegro mozna kupić tak Zajebiste buty! Mega wypasione, podobne są na Deezee ,ale tam są droższe!!! WYPASIONE BUCIKI!!

Makijaż nie w moich kolorach ,ale mimo to podoba mi się! Bede zagladać tu częściej! Pzdr

Anonimowy pisze...

KOCHAM TAKIE MAKIJAŻE! MOCNY, WYRAZISTY A DO TEGO USTA BOSKI KOLOR TEJ SZMINKI. NIE MOGE JEJ NIGDZIE ZNALEŚĆ. FAJNE TE TURKUSOWE BUTY, TYLKO TROCHE ZA WYSOKIE BYM SIE POŁAMAŁA.

MISIA pisze...

No Ewelka fajne te Twoje nowe koturny;p;p...

katherineee84@wp.pl pisze...

Kochane paletki Sleeka zawsze można z nich zrobić wspaniałe makijaże. Świetnie dobrane kolory, rozejrzałam się po Twoim blogu i wybierasz bardzo nietypowe kolory do swoich makijaży - pierwszy raz mam z tym doczynienia. Powiem jedno zarąbiste są!!!!
POZDRAWIAM

CurlyFashion pisze...

też lubię tego sprzedawcę butów, ma zawsze jakieś nowinki i po przystępnej cenie :)

Anonimowy pisze...

Akurat ten sprzedawca na allegro mi pasuje, ma fajne buty i przede wszystkim tanie! Fajne te Twoje buty, też bym takie chciała upolować!

Anonimowy pisze...

Fajny, lubie takie makijaże! Miętuski boskie!