06 lipca 2012

06/07/2012 " 3 w 1" Pastele i neonki - mint, orange & pink


  STYLIZACJA, MAKIJAŻ I PAZNOKCIE

     Kolejny post "3 w 1" gdzie zamieszczam post ze stylizacją, paznokciami i makijażem.
      Dzisiaj outfit z miętową asymetryczną sukienką w kolorze miętowym, gdzie na chwilę obecną odcień ten jest jednym z moich ulubionych.














Earrings - CCC, Nacklace - CCC, Shoes Block Heels - jacenty007(allegro), Dress  - Drole de copine

Photo by Thomas Trade

MAKE UP

Ze względu na porę w jakiej zdjęcia były wykonane makijaż ,który miałam nie zostanie dodany. Dodaje makijaż wykonany cieniami HEAN , które ubóstwiam. Bardzo dobry produkt za niską cenę (11zł za sztukę). Z trwałością średnio 5-6 godzin, ale na bazie wytrzymują calutki dzień. Świetnie się blendują z innymi cieniami, łatwo się nakładają zarówno na sucho jak i mokro. Jak na tak niską cenę cień jest świetny i można mu wybaczyć średnią trwałość !


Plusy

- ładne odcienie
- duży wybór odcieni
- na mojej tłustej powiece utrzymuja się do 10 godzin
- nie osypują się
- łatwo się je blendują
- nie rolują się
- cena
-wydajnośc
- możliwość stosowania na sucho i na mokro
- trzymają się dobrze powieki
- dobrze napigmentowane
- nie zbierają w zakamarkach
- polski producent

MINUSY 
  -opakowanie nie jest w moim guście, zawsze mam problem z otwarciem
 - trudniej blendują się na mokro
- dostępność








Szminkę wybrałam również neonową firmy MAC Yum - Yum Candy, gdzie do takiej szminki makijaż powinien być nieco lżejszy i mniej odważny. 




Zrezygnowałam z kolorów ciemnych a postawiłam na odcienie cieplejsze: róż i pomarańcz. 


 


Odważne odcienie to z pewnością wyróżniający się z pośród tłumu makijaż. Jest wiele osób dla których taki makijaż mimo ,że wykonany kolorami ciepłymi jest kontrowersyjny. Społeczność naszego kraju nie jest chyba na tyle odważna by wykonywać taki makijaż  na codzień,więc zostawić można go z pewnością na wieczorne wypady. Najważniejsze byśmy w naszym makijażu czuły się komfortowo i kobieco nie ważne jakimi odcieniami jest wykonany. Jednakże taki neonowy makijaż ma kilka swoich minusów, po pierwsze nasza cera musi być doskonale zmatowiona a nasze niedoskonałości ukryte; ząbki bieluśkie gdyż neonowy kolor szminki jest naprawdę wyrazisty a jak wiadomo barwne usta bardziej podkreślają nasze zęby. Taki makijaż  nie  zawsze pasuje paniom o ciemnej karnacji i włosach Jednakże kolorowe usta w  w odcieniach zgaszonych, pudrowych róży pasują brunetkom i szatynkom. 

Twarz 

Baza pod makijaż - Dax Cosmetics
Korektor - Meybelline Mineral Power
Korektor - MAC prep + prime
Puder - Eveline matujący z jedwabiem (odcień naturalny)
Bronzer w kulkach - Art Deco
Cienie do brwi - Oriflame

Oczy

 Eyeliner - Virtual
Baza na powiekę - cień biały White Frost
Cienie Hean - 10,99 ;- (allegro)
Biała kredka -  Mon ari
Tusz do rzęs - MAC zoom lash mascara

Usta 

MAC Yum - Yum Candy

Fixer

E.l.f mix & fix

KROK PO KROKU


1. Podstawą każdego makijażu jest dokładne oczyszczenie cery oraz jej nawilżenie. Aby przedłużyć trwałość kosmetyków można użyć bazy (np. silikonowej) Okolice oczu rozjaśniamy korektorem rozświetlającym. Drobne niedoskonałości korygujemy korektorem dobranym do koloru podkładu lub pudru.

 
 
 
2. Kolejno nakładamy puder w niewielkich ilościach jedynie by zmatowić cerę, następnie podkreślamy kości policzkowe bronzerem w kulkach.



3. Przechodzimy do makijażu oczu:

- na całą powiekę ruchomą jako bazę nakładamy cień white frost w bardzo niewielkiej ilośći
- na ten cień  aplikujemy pomarańcz



- na powiece nieruchomej nakładamy różowy cień, gdzie rozcieramy cień idący ku górze pędzelkiem.

- czarnym eyelinerem robimy kreskę na oku

 

- białą kredką rysujemy na linii wodnej kreskę, która odświeży nasze spojrzenie

 


- rzęsy dolne i górne podkreślamy tuszem do rzęs



4. Na samym końcu malujemy usta szminką lub wedle uznania błyszczykiem.


5. Odczekujemy minutkę po czym całość utrwalajmy mgiełką fixująca makijaż.

 





NAILS


Jeśli chodzi o kolory neonowe na paznokciach to ten trend bardzo przypadł mi do gustu. Uwielbiam mocne wyraziste kolory. Dla tych osób które nie lubią wyrazistych kolorów na ubraniach, zostaje mocniejsze zakcentowanie kolorystyczne naszych paznokci. Ja wybrałam ten modny neonowy akcent. Na paznokciach mam lakier ,który z pewnością nie raz po skończeniu zostanie kupiony. Lakier marki Zoya spodobał mi się nie tylko z powodu koloru lecz z trwałości. Zazwyczaj lakiery odpryskują mi się po zaledwie 3 dniach, ten mam już 6 dzień i nie widać by zamierzał zejść z moich paznokci. Może to nie rewelacja ,ale dla każdej kobiety ważne jest by mieć piękne i zadbane dłonie przez długi czas.


 


Lakier Zoya - Tobey  

Nie smuży się, nie tworzy pęcherzyków i nie odpryskuje. Lakiery Zoya mają w swojej buteleczce aż 15 ml i kosztują ok. 32zł. Lakier dostępny u  użytkownika allegro www_camelleo_pl
 S

Miłego i słonecznego weekendu!


14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Boska sukienka, pasuje Ci ten kolorek!

ola wiecha pisze...

Sukienka ma super kolor, bo w niej świetnie wyglądzasz!
Paznokcie masz bombowe i znowu kolor magnetyczny, przyciąga uwagę, bajka;-)
Makijaż również, chciałabym żeby ktos mnie umalował i wkońcu powiedział co mi pasuje;-)
pozdrawiam i zapraszam do mnie, ja u Ciebie zostaję bo mam zamiar podpatrywać co tu ciekawego znowu pokażesz;-)

Anonimowy pisze...

Makijaż ładnie wykonany:) Nie podoba mi się stylizacja. Kolor butów nieodpowiedni do sukienki(buty ładne:) ), uniknełabym na przyszłość założenia naszyjnika do tej sukienki, w ogóle nie widać szyji,a po co ukrywac szyje, która jest ładna?

Julka pisze...

A mi się wszystko podoba!! Jeśli ktoś nie chce zakładać naszyjnika do takiej sukienki to nie zakłada. Jednakże naszyjnik świetnie skomponował się z całością. Buty są extra i pasują do każdego stroju! Teraz jest moda na to co nie mogło kiedyś do siebie pasować w ubraniach, teraz wszystko pasuje do siebie na glanc:D

Evelinebeautyland pisze...

Dziękuje za komentarze.


Jestem tego samego zdania "Julka pisze...". Kto by pomyślał ,że zaczniemy łączyć pomarańcz z niebieskim, różowy z żółtym? Kiedyś moda a może moda z przed kilku lat w tych czasach byłoby niedopomyślenia z tym łączeniem kolorystycznym, na chwilę obecną moda z przed pół wieku przychodzi z powrotem do naszych szaf wypełniając różnorodnościami które zniewalają, wprost zniewalają.

"Anonimowy pisze.." - Dziękuje za komentarz. Chciałam założyć naszyjnik do tej sukienki, gdyż nie wyobrażam sobie mieć "szyji gołej" - zle się czuje w stylizacji bez dodatków. Buty koloru pomarańczowego miały tworzyć efekt ,który widzimy o wschodzie i zachodzie słońca. Połączenie pomarańczy (shoes), niebieskiego (skirt, nacklace), żółtego( my hair) i różu (my nails). Wiadomo nie każdej osobie może podobać się Moja stylizacja, Ja lubie ekseprymentować:).

Dziękuje i pozdrawiam.

evelinebeautyland

Anonimowy pisze...

Bosko, kocham miętusowe kolory!!!

Trini pisze...

Fantastyczne heelsy, poluje na takie tylko miętowe. Makijaż zajebisty, ubóstwiam takie!! Kolory boskie, w sam raz na tegoroczne lato!

Pozdrawiam i czekam na więcej stylizacji.

Stuffflove pisze...

Amazing outfit!!!!! Love your style +1 chic from me. If you want we can follow each other;-)

Projekt pisze...

Stylizacja ok, podoba mi się, jednak zauwazyłem, ze za bardzo garbisz się na zdjęciach, ta postawa jest kary godna dla modelki... popraw to, a wtedy bedzie idealnie :)

Anonimowy pisze...

VefeToomCrope xaikalitag Traurnmayorop [url=http://usillumaror.com]iziananatt[/url] Envitysnosy http://gussannghor.com Lotpoultigo

Anonimowy pisze...

VefeToomCrope xaikalitag Traurnmayorop [url=http://usillumaror.com]iziananatt[/url] Envitysnosy http://gussannghor.com Lotpoultigo

Anonimowy pisze...

VefeToomCrope xaikalitag Traurnmayorop [url=http://usillumaror.com]iziananatt[/url] Envitysnosy http://gussannghor.com Lotpoultigo

Anonimowy pisze...

VefeToomCrope xaikalitag Traurnmayorop [url=http://usillumaror.com]iziananatt[/url] Envitysnosy http://gussannghor.com Lotpoultigo

Anonimowy pisze...


http://www.petinsuranceuks.co.uk/dog-health.html You should also not pay, offer to pay, or negotiate any claim without speaking to your insurance company or obtaining permission in writing.
Vaccinations and routine treatments, such as worming and flea treatments, are generally excluded from cover, as is neutering.