23 lipca 2012

_________Makijaż "Rainbow" - dry! _________





Kolorowe kreski których naoglądałam się ostatnimi czasy zachęciły mnie do zrobienia kolorowej vel tęczowej kreski na oku. Oczywiście kreska ta w rzeczywistości wygląda lepiej niż na zdjęciach, słabo widoczna i cienie lekko przekłamane. 
Wkrótce dodam tęczową kreskę w innej wersji lecz jak na sam początek dodam zdjęcia z cieniutką tęczową kreseczką na oku.
 Do wykonania makijażu użyłam nowej paletki 120 cieni z allegro. Oczka prezentowałyby się jeszcze lepiej z delikatnymi sztucznymi rzęsami, które zakryłyby moją przerwę między rzęsami lecz niestety czas na to nie pozwalał. 

TWARZ 

 1. Baza pod makijaż (Lirene)

2.  Podkład (Revlon Color Stay)

3. Korektor (Meybelline Mineral Power)

4. Puder transparentny (Kryolan fixer powder)

5. Bronzer w kulkach (Art Deco)


 OCZY 

1. Baza pod cienie (Lumene)
2. Na cała powiekę nakładamy cielisty cień do powiek (M.A.C)
3. Załamanie i zewnętrzny kącik pomalowałam brązowym cieniem (M.A.C) 

3.  Przygotowujemy paletę kolorów:

-żółty, 
- pomarańczowy,
 - czerwony,
- różowy,
- fioletowy,
- jasny niebieski, 
- granatowy

Cienie nakładamy cienkim skośnym pędzelkiem, typowym do wykonywania kresek eyelinerem. Cienie nakładam na sucho (cienie nałożone na mokro "tęczowa kreska - wet" w kolejnym poście makijażowym). 

4. Zaczynamy od wewnętrznego kącika, nakładamy cień żółty, pod koniec żółtego cienia nakładamy pomarańczowy, na koniec pomarańczowego czerwony i tak samo robimy z kolejnymi cieniami. Przechodząc do końca powieki niebieski cień wywijamy ku górze. 

5. Całą kreseczkę czystym pędzelkiem lekko przecieramy.

6. Na powiece rysujemy cienką czarną kreskę, przy końcu robimy kocie oko. Widoczny niebieski cień wychodzący po za kreskę ścieramy wilgotną pałeczką.

7. Dolną powiekę podkreślamy białym perłowym cieniem (M.A.C) oraz linie wodną białą kredką (Mon Ari)

8. Rzęsy tuszujemy (Pierre Rene - silikonowa szczoteczka)

USTA

1. Błyszczyk (M.A.C)

2. Szminka (M.A.C Hello Kitty)






















Kreska na bazie przetrwała 13 godzin, aż do czasu zmycia makijażu. Po 12 godzinach wykonałam te zdjęcia, dlatego kolory i odcienie mogą odbiegać od rzeczywistości ze względu ,że fotografowałam z lampą.





11 komentarzy:

Kate pisze...

Weszłam zainspirowałam się i wrócę tutaj ponownie, kreska jest nieziemska. Świetnie to wygląda na dużej powiece, na mojej malenkiej wygladałaby flaczkowato:(. Czekam na post z tęczą aplikowaną na mokro. Takie kreski są wspaniałe, od dziś jestem ich fanką i Twoją.

Kate

Anonimowy pisze...

Awesome! You are amazing!! Make up is fantastic!

xo xo xo

ForecasterGirl pisze...

Bardzo fajny delikatny makijaż. Tęczowy akcent na oczach jest cudowny:)

ForecasterGirl pisze...

Bardzo fajny delikatny makijaż.
Tęczowy akcent na oczach jest cudowny:)

Margarett pisze...

Extra podoba mi się dopasowanie kolorków :)

HEALTHYSPORTLIFE pisze...

uwielbiam takie makijaże. niby naturalnie ale kolorowo i wpisuje sie w klimaty wakacyjne :) super ;) pozdrawiam i zapraszam xoxo. p.s. moglabys mnie nauczyc robic make-up bo sama jestem w tych sprawach zerem totalnym :)

Evelinebeautyland pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Evelinebeautyland pisze...

Droga Natalio uczenie się makijażu to długi proces, który polega na nieustannej praktyce. Prawidłowo wykonany makijaż pozwala ukryć mankamenty skóry, wyeksponować atuty twarzy czy optycznie powiększyć oczy bądź zmniejszyć czoło. Jednym słowem – powinien sprawić, że będziemy wyglądać lepiej. Z jego pomocą możemy również "pobawić się" swoim wizerunkiem, gdy np. idziemy wieczorem na imprezę. Ten wykonany źle potrafi być jedynie... tapetą ;). Na początku zaczyna się od nałożenia bazy wygładzającej cerę. Dzięki niej uzyskać można lepszy wygląd. Kosmetyki będą się łatwiej nanosić, a makijaż będzie się lepiej trzymał.Ta baza może cerę rozświetlić lub zmatowić w zależności od techniki używania. Na tę warstwę nakłada się podkład, który dopasuje się do cery – musi być odpowiednio dobrany pod względem koloru.Jest to wyrównanie przebarwień, ukrycie krostek. Dopiero na tak przygotowaną bazę nakłada się korektor pod oczy. Ma on zlikwidować cienie, ukryć zmarszczki i dodatkowo rozjaśnić spojrzenie.Zwieńczeniem tworzenia idealnej cery jest aplikacja pudru. Szczególnie w przypadku cery tłustej z niedoskonałościami. Zwieńczeniem tworzenia idealnej cery jest aplikacja pudru. Szczególnie w przypadku cery tłustej z niedoskonałościami. Aby nieco rozweselić make’up używa się różu. Rozprowadza się go gąbką lub pędzlem. Przed nałożeniem cieni, powieki lepiej posmarować bazą utrwalającą. Dzięki temu kolor utrzyma się i nie będzie zbierał się w zagięciach powieki. W przypadku małych oczu lepiej wybierać jasne, kremowe cienie. Ja z kolei polecam makijażowe tutoriale, które krok po kroku pokazują, jak się malować lecz najlepszym rozwiązaniem jest indywidualna lekcja makijażu. Na takim spotkaniu dowiesz się nie tylko jak się poprawnie umalować ale i jakie barwy najlepiej dobierać, nauczysz się też czego należy unikać by nie akcentować mankamentów urody. Można również skorzystać z krótkiego kursu u wizażystki:).
Obejrzałam Twój blog i bardzo mi się spodobała tematyka zdrowego żywienia!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie:)

Anonimowy pisze...

Śliczny make up!

Anonimowy pisze...

VefeToomCrope xaikalitag Traurnmayorop [url=http://usillumaror.com]iziananatt[/url] Envitysnosy http://gussannghor.com Lotpoultigo

Anonimowy pisze...

isomoJeme xaikalitag Wemsensulge [url=http://usillumaror.com]iziananatt[/url] oradssoariele http://gussannghor.com Jealtylayence