08 sierpnia 2012

Blue, blue, blue .... and white

Malowanie jest czymś co od bardzo dawna Kocham, jest to moja ogromna pasja ,która chcę dzielić się z innymi. Mimo wielu przeszkód nie poddaje się i daje z siebie wszystko by móc dzielić się swoimi poczynaniami związanymi z moim światem kosmetycznym , który jest dla mnie totalną odskocznią od rzeczywistości. Wszystko to daje mi poczucie, że każdy z Nas potrafi robi coś więcej niż tylko to co inni o nas myślą. Malowanie osób nie tylko kosmetykami, ale też kredkami, pastelami a nawet myszką od komputera sprawia mi ogromną radość i uspokaja. 

Dzisiejszy totorial makijażu, w którym główną rolę odgrywa kolor niebieski. 
 

1. Na cala powiekę górna i dolna nakładamy bazę pod cienie.


  2. W zewnętrznym kąciku aplikujemy ciemny  niebieski cień.  Niebieski cień rozcieramy ku górze.



 3.  Resztę naszej powieki malujemy cieniem jaśniejszym odcieniu koloru niebieskiego.


 4. Wewnętrzny kącik powieki podkreślamy białym matowym cieniem nakładamy go do polowy, następnie rozcieramy granice cieni.
 5. Zewnętrzny kącik górnej powieki podkreślamy czarnym cieniem.



6. Przy linii rzęs malujemy kreskę, kolejno tuszujemy rzęsy i podkreślamy brwi.











KOSMETYKI UŻYTE DO MAKIJAŻU

TWARZ 

1. Baza pod podklad 

Lirene

2. Korektor do twarzy 

Meybelline Mineral Power

3. Puder 

Kryolan - odcien naturalny

4. Bronzer

Ziemia egipska

OCZY

1. Cienie M.A.C

- wkład do paletki ' deep truth '
- cien matowy ' white '

2. Cienie Sleek

- cień jasny niebieski: Sleek V1-bolt
- cień czarny: Sleek Au naturel-noir

3. Eyeliner - Catrice

4. Tusz do rzes - Essence i love extreme

USTA 

1. Blyszczyk nude

 WIBO



8 komentarzy:

camila-style pisze...

Piękny makijaż kochana :*

Wdowa Po Stalinie pisze...

gdzieniegdzie troszkę prześwity widać, ale to może wina cienia, ogólnie ładnie roztarte, tylko brakuje mi mocno wytuszowanych rzęs

Say me Justine pisze...

Bardzo ladny makijaz!

Anonimowy pisze...

Pieknie!!!

Stuffflove pisze...

śliczny makijaż, wspaniale dobrane kolory i te przejścia wcale niewidoczne! Pasuje Tobie ten makijaż!

Amanda pisze...

Jak dla mnie BOMBA ! :D Lubię makijaże w odcieniach niebieskich !

http://pandziaamandzia.blogspot.com/

Pozdrawiam i zapraszam, Amy ♥

Anonimowy pisze...

Wspaniałe makijaże!! Jestem pod wrażeniem!! Przepiekne makijaże, metamorfozy i te oczka:)
Super, będe tu zaglądać:)

Magda T.

Evelinebeautyland pisze...

Wybaczcie mi moje brwi. Na zdjęciach wyżej są moje brwi bez henny (którą muszę robić bardzo często), jak widać nie są ani ładne ani zbytnio podkreślone - co daje taki marny efekt jak zostają wyprofilowane cieniem.

Pozdrawiam i dziękuje za komentarze
evelinebeautyland