22 sierpnia 2012

Złoto - czarny makijaż krok po kroku

Odkąd zaczęłam stosować na swoje brwi olejek rycynowy by włoski zaczęły w końcu rosnąć i mieć pożądany kształt nie podkreślałam podczas robienia makijażu brwi. Musicie mi to wybaczyć gdyż wszelkie preparaty stosowane na włoski mogły zniweczyć moją pracę nad ich porostem stąd też niektóre makijaże bez podkreslenia łuku brwiowego. Efekty działania preparatu rycynowego ,który stosuje na wieczór chociaż zdarza się ,że i w dzień łatwo zauważyć (przykładając poprzednie zdjęcia do tych dzisiejszych). 

PRZED


Dzisiejszy makijaż złoto - czarny z pewnością dla osób ,które lubią mocny i wyrazisty makijaż.


MAKIJAŻ KROK PO KROKU


1. Na całą powiekę nakładamy bazę pod cienie. Następnie pod łukiem brwiowym białą kredką, następnie rozcieramy ją delikatnie.

 

2. Na powiekę ruchomą nakładamy złoty cień. Nastepnie przykładam  w zewnętrznym kąciku skośnie i pokrycia karteczkę (bądz też taśmę) do połowy ruchomej powieki oraz całej górnej aż pod brew czarnym cieniem matowym.




 3. Dolną linię rzęs podkreslam zotym cieniem. Robimy kreskę eyelinerem i tuszujemy rzęsy.


 4. Aby dopełnić całość, twarz dokładnie konturuję. Następnie muskam policzki brzoskwiniowym różem. Usta maluję błyszczykiem w odcieniu różu.




Kosmetyki użyte do makijażu:

1. Baza pod makijaż: M.A.C  prep + prime (faza testowania) 
2. Podkład Revlon Color Stay (medium beige)
3. Korektor : M.A.C prep + prime, Meybelline Mineral Power
4. Puder transparentny Kryolan fixer powder
5. Róż do policzków - Sleek
6.  Cienie do powiek: M.A.C - Geourgous gold , Pure show
7. Eyeliner - Inglot
8. Tusz do rzęs - Inglot ( faza testowania) 
9. Szminka - M.A.C Hello Kitty



WARKOCZ DOBIERANY

Dodaje także dzisiaj tutorial jak zrobić warkocz dobierany krok po kroku ,który jest elegancki i dziewczęcy tylko z dwóch pasm. Moje włosy sa dość cienke, i efekt nie jest tak powalający jak u dziewczyn z pięknymi bujnymi włosami. W zależnośći do podpięcia włosów czy to u dołu cz skosem efekt wygląda zupełnie inaczej. Można na wiele sposobów eksperymentować z warkoczem czy to będzie podwójny czy też zrobiony z 3 pasm z pewnością nada nam dziewczęcego wyglądu.




1. Wydziel włosy na czubku głowy tuż nad czołem o rozdziel je na 2 równe pasma, jak do zwykłego warkocza i zacznij je zaplatać.


2. Złap wszystkie pasma w jedną rękę, ale tak, by każde pasmo było od siebie oddzielone.


3.  Wolną ręką dobierz dodatkowe pasmo z boku głowy i dołącz do najbliższego pasma. 

 

 4. Przełóż połączone pasmo z prawej strony na środek równocześnie przekładając je do lewej ręki. 

 

 7. Splataj ciasno pasma w warkocz, aż dojdziesz do poziomu poniżej linii włosów. 

 

 

 

 

 

5 komentarzy:

Wunia pisze...

ciekawy makijaż:)

Wdowa Po Stalinie pisze...

zdecydowanie czerń jest za wysoko, gryzie mi się tą z Twoją delikatną urodą, ale takie połączenie kolorów bardzo lubię:)

Pani Marta pisze...

Podoba mi się fryzura! I w ogóle przez sekunde irracjoanlnie myslalam,ze na zdjeciach z instrukcja jestem ja sama, jakoś fenotypowo jestesmy podobne ;)

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny makijaż, mocny i wyrazisty - bosko!

Unknown pisze...

Super :))